Novosti

“Od toga dana…” – potresan dokumentarni film započeo prikazivanje u Hrvatskoj

Produkcijska kuća MEDIA MOVE producirala je jedan od najpotresnijih dokumentarnih filmova u skorijoj hrvatskoj povijesti. Film tematizira pogibiju djece u Domovinskom ratu, a temelji se na iskazima roditelja koji potresnim svjedočanstvima opisuju živote svoje djece te svoj život  “OD TOGA DANA…” kada su ih izgubili. Također, odgovara na pitanja tko su ta djeca, tko su ljudi koji su imali nesreću doživjeti istinski, najveći gubitak, gubitak svoga djeteta, kako oni žive sve ove godine, kako se nose s nezacijeljenim ranama i jesu li spremni i u ime čega, oprostiti.

Scenaristica i redateljica filma Slavica Šnur reći će kako je kroz roditeljska svjedočenja gledateljima željela dočarati sliku njihove djece koja su, nažalost, dugi niz godina bila samo statistički brojevi, a to je zapravo, pored svega ostalog što ih muči, još jedna nepravda za duboko i trajno ranjene ljude. Naglasit će kako je to film o nenadoknadivom gubitku, boli, ali i oprostu: Na snimanjima, sjedeći preko puta tih nesretnih ljudi, u ovom slučaju protagonista, maksimalno sam se trudila biti mirna, ne intervenirati na bilo koji način, svjesna da preko puta sebe imam doista ljudske krhotine.

Scenaristica i redateljica  Slavica Šnur i koproducent filma Stipe Majić – Pipe – producent dokumentarne serije “Srce Vukovara”, igrano dokumentarnog filma “Glavu dolje, ruke na leđa” te dokumentarnog filma o herojima hrvatskog neba “Ispod radara”, nadaju se kako kao društvo nećemo dozvolili da bešćutni nehaj patinom zaborava prekrije tragične sudbine  ove nesretne djece.

Dokumentarni film “Od toga dana…”,  sinoć je u Šibeniku započeo prikazivanje  po Hrvatskoj. Trebala je uslijediti i projekcija u Zadru 16. travnja ali je odgođena. Nadamo se kako će se prema planu film prikazati u Varaždinu 23. travnja, Vukovaru 5. svibnja, Slavonskom Brodu 3. svibnja te potom u Vinkovcima 4. svibnja 2021. godine.

IZVOR I FOTO – Direktno.hr

O autoru

Borna Marinić

Magistar povijesti, Radno iskustvo stjecao je u Hrvatskom povijesnom muzeju i na Hrvatskoj radioteleviziji. Autor je nekoliko knjiga i filmova na temu Domovinskog rata. Urednik je portala Braniteljski.hr te Facebook stranice Dogodilo se na današnji dan – Domovinski rat, također uređuje i vodi emisiju Domoljubne minute koja se svakog dana emitira na Hrvatskom katoličkom radiju.